Anledningen till att jag åkte ner till Malta var först och främst för att gå på massa möten, både med eventuella framtida sponsorer, men även för att träffa viktigt boxningsfolk på ön. Så igår efter boxningspasset hade vi faktiskt 3 superbra möten som alla gick över förväntan så nu håller vi tummarna och hoppas på det bästa med både huvudsponsor och kanske t.o.m match  :)

Med Jerry, Victor och Lars, nyckelpersonerna bakom att få till mötena med viktiga personer här nere. ☆♡ Grymma är dom och bra teamwork har det varit.

På färjan på väg över från kontorsområdet Sliemma till vackra huvudstaden Valetta efter mötena.

När man ändå är i Malta så vill man ju förutom alla möten självklart hinna med att prova på lite olika gym, turista lite samt sola oxå, så det har varit fullt schema. Som vanligt för mig alltså ;) Men shit vad jag älskar att resa och uppleva saker. Perfekt när man kan förena nytta med nöje :)

Valetta ser du på andra sidan vattnet. Färjan tar bara ca 10 minuter över så vi lämnade bilen för att slippa köra.

Jag älskar att fotografera och i denna vackra stad fick jag liksom inte nog av att ta bilder ;) haha. Så jag hoppas att ni njuter av att få ta del av hur omgivningen såg ut. Så otroligt mysig och som sagt vacker stad! ♡ Tydligen Europas minsta huvudstad.

Grabbarna njuter av utsikten

Senare på kvällen kom Linn Almqvist, som körde ett grymt PT pass med mig på The Box Crosstraining Malta  häromdagen,  in för att möta upp oss på middag :)

På väg till restaurangen

Otroligt härlig tjej den där Linn. Precis min typ och jag gillade henne direkt!

Vi åt middag på en helt fantastisk restaurang där man inte har menyer utan fick gå fram till en körtdisk med genomgång av dagen specialiteter av servitören.

Supernice, fräscht och gott!

Och tro det eller ej, men efter middagen lyckades vi klämma in ett möte kl 23.30-00.30 med en av boxningskommissionens högsta höns inne i stan oxå. Haha. Det gäller att inte ligga i lä ;) Mina dagar tar liksom aldrig slut men gör man nåt som man älskar och samtidigt njuter vid sidan av går man inte in i väggen. Då orkar man nästan hur mycket som helst! ;)

Fyrverkeri på denna fantastiska dag som var magisk från morgon till natt